image-banner-context

צימרים עם קמין

צימרים עם קמין

כל הארץ מלאה צימרים שונים ומגוונים, יותר טובים ופחות טובים אבל הצימרים שהכי ידועים כצימרים איכותיים ששווה להגיע אליהם הם הצימרים הממוקמים בצפון הארץ הידוע כאזור קר במיוחד ובחורפים האחרונים אפילו דיי מושלג…

בעלי הצימרים הממוקמים בצפון לא יכלו להישאר אדישים למראות אורחיהם הקופאים בימי החורף הקרים והחליטו להתקין טרנד מחמם ובהחלט מוסיף יוקרה ויופי לצימר שלהם.

הקמין ידוע לנו כמתקן מחמם וטוב אך יוקרתי ודורש עבודה לא פשוטה במיוחד אם הוא קמין העובד על חימום עצים אבל מארחי הצימר לא חוסכים ובהחלט מעניקים למתארחים אצלם את מיטב ומירב האיכות בצימרים.

מזגן או קמין?

אין ספק שהמזגן לא משתווה לקמין ואף פעם לא מקנה את האווירה הנעימה שהקמין יוצר…

בלילות החורף החמים תוכלו לשבת אל מול הקמין החמים ולהתענג על כוס יין משובח והאש הבוערת בתוך הקמין- אין ספק שישיבה על השטיח הרך אל מול אורה של אש הקמין עם מוזיקת רקע נעימה וכוס יין מפנק היא תמונה שרצה במוחות של כולנו ולקוחה מתוך איזה סרט רומנטי ומלא באהבה…

כל בחורה תגיד לגבר שלה שזה בהחלט פנטזיה לשבת בערב קר אל מול הקמין וליהנות מחברת בן הזוג.a

כשמתעוררים אל בוקר מושלג אחד הדברים היותר כיפיים הוא לקום עם פיג’מה קצרה מהמיטה ולהביט אל החלון, החדר חמים ונעים בגלל הקמין היוקרתי שלא מפסיק לחמם את החדר ותורם לאווירה הרומנטית. שבו לארוחת בוקר אל מול הקמין החמים, ספרו בדיחות ושתו לחיים!

צימרים עם קמין – חוויה מושלמת לכל סוגי הנופשים

אין ספק שהקמין מוכר יותר ב- צימרים שנועדו לזוגות ומשרה אווירה רומנטית אך אל תשכחו שגם אם אתם משפחה או קבוצת חברים- גם לכם בא לצאת לנופש בימי החורף הקרים וגם מגיע לכם אחרי העבודה השוחקת. הקמין הוא המתקן המושלם ביותר לנופש בצפון הקר- עדיף על המזגן שלעיתים עושה כאבי ראש, מייבש או מפסיק באמצע כי הוא נכנס למצב “השהייה”….

אם אתם יוצאים לנופש בצימרים כמובן שתצאו לצימר בצפון הרי הם האיכותיים ביותר עם מקצועיות של שנים בתחום התיירות פנים והנופש ויודעים בדיוק למה המתארח הישראלי זקוק.

אם כבר הגעתם עד לצפון וחיפשתם צימר טוב- אל תתפשרו על סתם צימר פשוט עם מזגן ולכו לצימר איכותי ויוקרתי עם קמין שיחמם אתכם בדיוק במידת הצורך- בלי לייבש ובלי להשתהות יותר מידי…

צימרים עם קמין הם בהחלט המתכון הנכון לנופש איכותי וחלומי….

צרו איתנו קשר ונשמח לתת לכם שירות מתאים

אנא השאירו פרטים
ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם.