image-banner-context

שילוב קמין במטבח

המטבח הוא חלק חשוב מאד בבית, ולכן אנשים משקיעים לא מעט זמן בעיצובו. שילוב של קמין בחלל המטבח יכול לתרום לעיצוב ולהוסיף לאווירה. על השילוב של קמין במטבח- במאמר שלפניכם.

בעת מעבר לבית חדש עיצוב הבית נחשב לאחד הנושאים המרכזיים ביותר. האופן בו אנו בוחרים לעצב את הבית שלנו משפיע במידה רבה על החיים בבית,בייחוד כאשר מדובר על חלל המטבח. בשנים האחרונות תחום עיצוב מטבחים הלך והתפתח והיום ניתן לראות שילובים שונים ההופכים את המטבח לכוכב המרכזי בבית. החיים שלנו משתנים ודינמיים מיום ליום ולכן אין פלא כי רבים בוחרים לעצב את חלל המטבח באמצעות אביזרים מרגיעים וכך להפוך אותנו למקום מפלט.

השגרה משפיעה על כולם ולכן החזרה הביתה מאפשרת לנו לשים מאחורינו את היום שהיה וליהנות משהייה נעימה בבית. למרות שהתקנת קמין מזוהה יותר עם עונת החורף, היום רבים בוחרים להתקין קמין בחורף לא רק למטרות חימום אלא רבים רואים בו פריט יפה המוסיף מאד לחלל המטבח.

כך למשל התקנת קמין במטבח יכולה להשרות אווירה רוגעה ונעימה ולהפוך את ימי החורף לנעימים יותר. נכון, החורף בישראל אינו החורף באירופה, אבל התקנת קמין מאפשרת ליהנות מאווירה אירופאית.

עיצוב מטבחים –התייעצות עם מומחה

אולי זה אין סוף תוכניות הבישול בטלוויזיה המשפיעות על הרצון שלנו לבשל ולהפוך את המטבח למקום שנעים להיות בו, אבל אין ספק כי כאשר מדובר על תחום עיצוב מטבחים רצוי להתייעץ עם מומחה בתחום. מעצב מטבחים מנוסה יכול לתרום מניסיונו רב השנים ולייעץ לכם היכן לשים את הקמין על מנת לייצר אווירה נעימה בבית. עצמו לרגע את העיניים ודמיינו את המראה של האש הבוערת ברחבי המטבח תוך הכנת מאכליים טעמים- התוצאה תהיה הנאה רבה לא רק לכם אלא גם לאורחים המגיעים למטבח שלכם. מעצב מטבחים הוא מי שמבין לא מעט בתחום עיצוב מטבחים והוספת אביזרים שונים ולכן כדאי להתייעץ איתו ,בייחוד אם אתם מתלבטים מה להוסיף לחלל המטבח.

אילו סוגי קמינים ניתן לשלב במטבח

כפי שכבר הבנתם, תחום עיצוב מטבחים התפתח בשנים האחרונות והיום ניתן לראות שילוב של קמינים מסוגים שונים ולא רק מגז. אם פעם היה ניתן לראות בחלל המטבח קמינים מגז, הרי כיום ניתן לראות קמינים ממתכת-הכל תלוי באווירה אותה אתם מעוניינים לייצר. כך למשל אם אתם מעוניינים לייצר אווירה כפרית כדאי לרכוש קמין אשר ניתן לצפות אותו באבן.

שילוב של אבן יתרום ליצירת אווירה רגועה וכפרית בבית. לעומת זאת, אם אתם מעוניינים לייצר אווירה מודרנית בחלל המטבח הרי קמין ממתכת יסייע בעיצוב האווירה המיוחדת. לא משנה באיזה קמין תבחרו לבסוף, כדאי לשלב את בחירת הקמין ביחד עם אביזרים שונים בבית על מנת לייצר את האווירה המתאימה.

צרו איתנו קשר ונשמח לתת לכם שירות מתאים

אנא השאירו פרטים
ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם.