image-banner-context

המראה המלכותי, היוקרתי והאהוב הפכו את קמין העץ להצלחה גדולה

Poêle Décor 800 Caro קמין עץ בנוי

קשה מאוד לעמוד ביופיו של קמין העץ. נדמה שהבשורה העיצובית הזו הגיעה אלינו היישר מבתי מלוכה ישנים ומכאן נובע תחושת היוקרה והאיכות שהם משרים בבית. אין ספק שקמין עץ הוא אלמנט עיצובי מרשים שמעניק חיים לכל חלל בו תציבו אותו. קמין העץ מאפשר לכם להתחמם מולו בערב חורפי ורומנטי, או להבעיר אותו כאשר מגיעים אורחים ולהקנות להם תחושה ביתית ומפנקת. לקמין העץ מראה יוקרתי ומיוחד שמשלים את עיצובו של כל חלל. בנוסף, הוא מגיע במגוון צבעים, עיצובים, גימורים ודגמים להתאמה מושלמת. קמין העץ מאופיין במחיר נוח יחסית בהשוואה לקמין המופעל בגז או בנפט. מחירו של הקמין עצמו זול יותר ובנוסף, עץ הוא חומר הגלם הזול ביותר מבין אלו המשמשים לקמין. על כן הוא מאפשר לכם להשרות בבית אווירה יוקרתית הכרוכה בהוצאה כספית מינימלית ובעיקר – משתלמת. חימום הבית באמצעות קמין מחליף את חימום הגז באמצעות מזגן או תנורים חשמליים ולכן מאפשר חיסכון באנרגיה ומהווה השקעה טובה לטווח ארוך.

יתרונותיו של קמין העץ

קמין העץ איכותי מאפשר בעירה ארוכה במיוחד לצורך חימום או השריית אווירה. בכך נחסכים מכם עצים וזמן התעסקות עם הקמין – מינימום מאמץ ומקסימום איכות ותוצאות. קמין העץ נהדר לחימום חללים גדולים במיוחד והוא כמובן מגיע במגוון של גדלים אשר מיועדים לחללים שונים. קמין העץ קל לתפעול ולתחזוקה. לצורך הבערת האש, נשתמש בבולי עץ יבשים לחלוטין ובגחלים, על פי הוראות היצרן, ממש כמו פעם. יציקת הברזל ממנה עשוי הקמין אוגרת את החום ומפזרת חום נעים בצורה אחידה בכל החלל שבו הוא מוצב. קמין העץ הוא הקרוב ביותר למקור ובכך הוא משרה תחושה נוסטלגית ומיושנת – במובן הטוב של המילה. בנוסף, יש ששימוש בקמין העץ הוא הבטוח ביותר – שכן קמינים שמופעלים בגז או נפט יכולים להיות מסוכנים כיוון שמדובר בחומרי גלם ששימוש בהם טומן בחובו סיכון של דליפה או פליטת רעלים בתהליך השריפה.

קמין העץ – תהיו רגועים

כאמור, כאשר אנחנו מבעירים את קמין העץ אנחנו משרים אווירה רומנטית, נוסטלגית ומרגיעה בבית. מה שחשוב הוא שדבר לא יפריע לשלווה שתאחז בכם כאשר תשבו מול הקמין – ובמיוחד לא חשש לגבי כמה בטוח הוא. בשימוש תקין, קמין עץ נחשב לאחד מהאמצעים הבטוחים ביותר לחימום הבית. הדבר הראשון שיש לבדוק כאשר מגיע החורף ועומדים לעשות שימוש בקמין, הוא תקינות הארובה. מטרתה של הארובה בקמין העץ היא לפלוט את תוצרי הבעירה מחוץ לבית ובכך להשאיר את האוויר בבית נקי ובטוח לנשימה. דבר נוסף שיש לקחת בחשבון הוא לוודא לפני כל הפעלה שאין חומרים דליקים קרובים לארובה או לקמין. כמובן שיש להקפיד על שימוש בציוד מגן כאשר מנקים אותו או מכניסים אליו עצים חדשים לבעירה חדשה ונעימה.

צרו איתנו קשר ונשמח לתת לכם שירות מתאים

אנא השאירו פרטים
ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם.