image-banner-context

קמין כחלק מעיצוב הבית

קמין כחלק מעיצוב הבית

האופן שבו אנו מסדרים את הבית יכול להשפיע במידה רבה על מצב הרוח שלנו. באופן לא מפתיע משקיעים רבים מאיתנו זמן ומאמץ כדי לעצב את המקום בו אנו גרים כך שישרה עלינו שלווה ורוגע.

אחד הפריטים המועילים ביותר בהקשר זה הוא התקנת קמין בסלון או בכל חדר אחר. החורף בישראל יכול להיות קיצוני, וגם אם לא מדובר באמת באירופה הרי שאפשר בקלות ליצור אווירה אירופאית רומנטית בלילות הקרים.

בעבר היו קמינים מוסקים באמצעות עצים אותם היה צורך לחטוב, אך כיום אפשר ליהנות מחומו של קמין גם אם איננו גרים בקרבת יער. ניתן לקנות כיום גזרי עצים מוכנים מראש ולהשתמש בהם באופן יום יומי, ומי שהתמזל מזלו וגר בקרבת מאגרי גזם או פסולת של נגריות יכול לחסוך אפילו את ההוצאה הזאת. המראה של האש הבוערת בתוך קמין הוא אחד המראות היפים והמרגיעים ביותר, אך ישנם פתרונות גם לאלו מאיתנו שאינם רוצים לדאוג לאספקה שוטפת של עצים. לדוגמא, ניתן לרכוש קמין אשר פועל על נפט ובעיקר קמינים המופעלים על ידי גז בדומה לתנור גז רגיל.

האופן בו משתלב קמין בעיצוב הבית תלוי בין השאר בחומרים ממנו הוא עשוי. הקמין הקלאסי היה עשוי מאבן, אך כיום ישנם גם קמינים ממתכת. כאשר מבקשים ליצור אווירה כפרית מומלץ להשתמש בקמין אבן, ובמיוחד כאשר יש שילוב של אבן גם באלמנטים אחרים בבית כמו בקירות, בריצוף, שיש המטבח וכדומה. לעומת זאת קמין ממתכת יכול בהחלט לתרום לאווירה אלגנטית ומודרנית בבתים בעלי עיצוב נקי. גם כאן חשוב מאוד לדאוג לשילוב הולם בין הקמין לבין אלמנטים שכבר קיימים בבית.

לבסוף חשוב לציין כי למיקום הקמין בחדר ישנה השפעה מכרעת על האפקט העיצובי אותו הוא יוצר. קמין המוצב במרכז החדר (בדרך כלל כשהוא בגבו לעמוד רחב, כך שניתן לחבר אותו למערכת החשמל או הגז וכדומה) מושך אליו תשומת לב רבה. מנגד, אפשר להציב את הקמין באחד מן הקירות הצדדיים ובכך לתת לו תפקיד שקט יותר ברושם העיצובי הכללי של החדר.

צרו איתנו קשר ונשמח לתת לכם שירות מתאים

אנא השאירו פרטים
ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם.